Klachtafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en / of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt een email sturen naar miranda@thingsthatmakeyoufeelgood.nl of telefonisch contact opnemen op 070-3521919. Lees ook onze garantie en retourbeleid voor meer informatie.

We zullen jouw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging per email.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.